POGOJI POSLOVANJA

 

Splošni pogoji spletne trgovine blagovne znamke Vrtnarija Čeč, ki je v lasti podjetja Čeč Miloš s.p., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), na podlagi mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in na podlagi priporočil GZS. Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Vrtnarije Čeč, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

Z uporabo spletne strani Vrtnarije Čeč se šteje, da ste kot uporabnik seznanjeni s splošnimi pogoji uporabe ter da se z njimi v celoti strinjate. Pri tem se upoštevajo vse oblike uporabe spletne strani in vse oblike interaktivne komunikacije, ki jo omogoča spletno mesto.

Spletno mesto Vrtnarija Čeč si pridržuje pravico spremeniti te splošne pogoje uporabe. Uporabnik se zavezuje k preverbi in seznanitvi s spremembo splošnih pogojev. V primeru nestrinjanja s spremenjenimi splošnimi pogoji poslovanja mora uporabnik takoj prenehati z uporabo spletnega mesta. Ponudnik vsebin ne odgovarja za vsebino objavljeno na spletnih straneh Vrtnarije Čeč, katere avtorji so uporabniki spletne strani Vrtnarije Čeč.

 

Podatki o podjetju

 

ČEČ MILOŠ S.P.

VRTNARIJA ČEČ, ČEČ MILOŠ S.P.

Matenja vas 16A

6258 Prestranek

Matična številka: 3146731000

Davčna številka: SI 99292742 

TRR: IBAN SI56 1010 0003 9905 698

 

Telefon:  041343832/040350256

Email: vrtnarija@cec.si

 

Dostopnost informacij

 

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Načini plačila

 

Spletna stran Vrtnarije Čeč omogoča naslednje načine plačila:

-       z nakazilom na račun podjetja Čeč Miloš s.p.  po predračunu. Podatke, potrebne za nakazilo prejmete v elektronski pošti po oddaji naročila. Vrtnarija Čeč naročilo rezervira do plačila predračuna oz. najdlje 3 dni od potrditve naročila. Kasneje dobavljivosti blaga ne zagotavlja več,

-       z gotovino ob osebnem prevzemu nakupa. Mogoče le po predhodnem dogovoru,

-       s plačilom preko Paypala, pri čemer vas spletno mesto preusmeri na Paypal stran, kjer opravite plačilo,

-       s plačilom s kreditno kartico.

 

Stroški pakiranja pri nakupu so brezplačni. Strošek dostave se izpisuje sproti v nakupovalni košarici avtomatsko, vezano na količino izbranih izdelkov in naslova dostave. Strošek dostave, ki se izpiše v košarici je končen, ne zaračunavamo nobenih dodatnih stroškov, kot so odkupnina itd. Opozorilo: ti pogoji dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. 

 

Cene in naročanje

 

Zaradi narave poslovanja preko spleta in prodaje izdelkov v prodajalni Vrtnarije Čeč se ponudba  Vrtnarije Čeč ažurira in spreminja pogosto in hitro.  Vse cene izdelkov na spletni strain Vrtnarije Čeč so objavljeni v evrih (EUR). Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenim  načinom plačila ter pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu - Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Podjetje naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Podjetje lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte Vrtnarija Čeč kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga.

Zaradi narave ponujenih izdelkov in hkratne prodaje v prodajalni Vrtnarije Čeč si le ta pridružuje pravico, da izdelek, objavljen na spletnem mestu, ni več na voljo.  

 

Dostava in strošek dostave

 

Vsako naročilo oddano preko spletnega sistema trgovine Vrtnarije Čeč bo obravnavano še isti dan, oz. najkasneje naslednji delovni dan po oddaji naročila. V primeru, da to iz kateregakoli razloga ne bo mogoče, boste o tem obveščeni. Po potrditvi naročila bo paket od 3 do 5 delovnih dni (odvisno od zaloge), odposlan oz. pripravljen za prevzem.  V kolikor dostava v dostavnem času ne bi bila mogoča ali pa bi bila izvršena predčasno, vas bo podjetje obvestilo.

Znesek dostave je odvisen od načina plačila, zneska nakupa in naslova dostave. Zaradi narave ponujenih izdelkov bo dostava potekala izključno s strani dostavljavcev Vrtnarije Čeč. Posledično je znesek dostave zaračunan v odvisnosti od oddaljenosti naslova dostave od sedeža podjetja Čeč Miloš s.p.

Ob nakupu izdelkov v višini nad 100€ se strošek dostave ne zaračuna. V primeru nakupa izdelkov do zneska 100€ se strošek dostave zaračuna glede na oddaljenost naslova dostave od naslova sedeža podjetja Čeč Miloš s.p.

Dostava se vrši med tednom in v soboto do 20.00  ure (na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila). V nekaterih primerih je možna tudi dostava izven delovnega časa.  O teh možnosti se posvetujte s komercialo podjetja Čeč Miloš s.p. Strošek tako dogovorjenih dostav s posebnimi željami se lahko razlikuje od zgoraj navedenih pogojev običajne dostave.

Cene dostave veljajo za pošiljke dostavljene znotraj Slovenije.

 

Odstop od naročenega blaga

 

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (vrtnarija@cec.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, brez navajanja razlogov za to. 

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago v originalni embalaži, nerabljeno (izdelek seveda lahko preizkusite in uporabite, da ugotovite vse njegove lastnosti), nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v 14-ih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala brez krivde potrošnika. Če vračate izdelke brez originalne embalaže ali je ta embalaža prekomerno uničena, oziroma če izdelek kaže znake uporabe, ki nakazujejo, da je bil uporabljan dlje in neprimerno, kot bi bilo potrebno, da s preizkusom ugotovite vse njegove lastnosti, si pridržujemo pravico, da zaračunamo odškodnino, ki jo ocenimo z zapisnikom ob vračilu izdelka. Naprošamo vas, da embalažo izdelka po prevzemu previdno odprete ter ga pazljivo preizkusite, tako da bi morebitno vračilo za vas potekalo brez odvečnih stroškov.

Skladno s 43č. členom ZVPot potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, 

- ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,

- ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo,

- ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

 

Potrošnik vrne blago na naslov: Čeč Miloš s.p., Slavina 27a, 6258 Prestranek. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 30 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

 

Kvaliteta in garancija

 

Vsi izdelki so izbrani skrbno in prav tako tudi vzgojeni in vzdrževani. Pred odpošiljanjem so skrbno pregledani.

Vse pošiljke so primerno spakirane, da ne prihaja do poškodb. V kolikor pa pri dostavi kljub temu pride do poškodbe, vam na podlagi vaše fotografije izdelke nemudoma zamenjamo ali povrnemo kupnino in stroške dostave.

 

Odveza odgovornosti

 

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. 

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog.

 

Popusti in darilni boni

 

V primeru, da podjetje na spletni strani objavi popuste in akcije, določi tudi vse podrobnosti v tej zvezi. Popusti se ne seštevajo med seboj, niti jih ni mogoče zamenjati v denarna izplačila. V kolikor kupite stvar pred popusti, niste upravičeni do dodatnih popustov, četudi so znižani enaki izdelki.

Pridržujemo si pravico glede napak pri objavah popustov. Popusti veljajo v določenem časovnem obdobju, razen če ni zapisano in javno objavljeno drugače. Pridržujemo si pravico, da določenega izdelka v času trajanja popustov ni več na zalogi.

Zaloge celotne ponudbe na spletni strani Vrtnarije Čeč  in družabnih omrežjih, ki zastopajo to spletno stran, so omejene.

Darilne bone je možno naročiti preko spleta ali jih kupiti v naši prodajalni. So oštevilčeni in jih je možno prenašati na različne osebe. Vnovčiti jih je možno za katerikoli sklop izdelkov ali storitev (nakup okrasnih rastlin, sadik, storitve urejanja vrtov, okolice ali zelenih površin).

Darilne bone ni možno zamenjati v denarna izplačila. Pri nakupih, pri katerih je znesek višji od zneska na bonu, je možno doplačilo. Darilni boni imajo časovno omejitev dveh let. Po preteku dvoletnega roka uporaba darilnega bona ni več mogoča.  

 

Nagradne igre

 

Podjetje Čeč Miloš s.p. (v nadaljevanju organizator)lahko  občasno priredi nagradno igro, namenjeno vsem uporabnikom strani Vrtnarije Čeč in sledilcem na družabnem omrežju Facebook.. Nagradne igre potekajo v obdobjih, ki so jasno zapisana v objavi nagradne igre.

Nagrade so lahko različni izdelki, boni za popuste ali paketi presenečenja. Nagrade izbira organizator sam. Na izbiro nagrade udeleženci nagradne igre ali nagrajenci ne morejo vplivati, razen v primeru drugačnih pogojev, objavljenih  ob objavi nagradne igre.

V nagradni igri lahko sodelujejo vsi uporabniki spletne trgovine Vrtnarije Čeč na različnih družabnih omrežjih. Sodelovanje je mogoče ob izpolnjevanju pogojev nagradne igre in izpolnjeno starostjo 15-ih let sodelujočega. S sodelovanjem v nagradni igri se nagrajenec strinja z objavo svojega imena ter fotografije s podelitve nagrade.

Za sodelovanje v nagradni igri je potrebno upoštevanje objavljenih pravil o sodelovanju. S sodelovanjem v nagradni igri sodelujoči sprejme ta pravila in pogoje sodelovanja.

Denarno izplačilo nagrade ni mogoče. Menjava nagrade ni mogoča. Rezultati žrebanja so dokončni in pritožba nanj ni možna. Če izžrebanec sprejem nagrade odkloni, se šteje, da izžrebanec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri. Skladno z Zakonom o dohodnini – (ZDoh-2 - Ur.l. RS, št. 13/2011 – UPB7) ter Zakonom o davčnem postopku (ZDavP-2 - Ur.l. RS, št. 13/2011 – UPB4) mora nagrajenec za prevzem nagrade posredovati podjetju Čeč Miloš s.p. podatke  in nagrado prevzeti v poslovni enoti Slavina 27a, Prestranek. Če se izžrebanec organizatorju ne javi v roku 7 dni, si organizator pridržuje pravico, nagrado podeliti komu drugemu, izžrebati novega nagrajenca ali nagrado zadržati. Organizator izžrebanca obvesti na družabnem omrežju, kjer je prirejal nagradno igro v javnem zapisu. Rok za žreb in javni zapis nagrajenca in razglasitev je do 7 dni po končani nagradni igri.

Organizator si pridržuje pravico, da brez kakršnih koli obveznosti do sodelujočega, vsebine, ki so žaljive, rasno nestrpne ali so po mnenju organizatorja iz kakršnega koli drugega razloga neprimerne, umakne z družbenih omrežij in sodelujočega, ki je vsebino objavil, izloči iz sodelovanja v nagradnih igrah in sodelovanja na  Facebook strani. Sodelujoči je v celoti odgovoren za vso škodo, ki bi jo lahko povzročil organizatorju ali katerim koli tretjim osebam s posredovanimi in objavljenimi vsebinami.

Organizator nagradne igre ne prevzema nikakršne odgovornosti za: (ne)delovanje družabne spletne mreže družanih omrežij (Facebook), vse ostale aktivnosti na spletnih mrežah (Facebook), (ne)resničnost podatkov, ki so navedeni v imenu profila uporabnika na družabnih omrežjih (Facebook), nedelovanje spletne storitve, ki je posledica izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile uporabo storitve, vsakršne posledice, ki bi jo sodelujoči utrpel zaradi sodelovanja v nagradni igri.

Organizator si pridržuje pravico tudi za izločitev goljufivih, nepravih in podvojenih profilov na družabnih omrežjih, v kolikor obstaja sum, da gre za te vrste sodelujoče osebe/profile. Organizator si pridrži pravico, da se o sumu odloča sam in sam presodi sumljivo situacijo.

V primeru priredbe nagradnih iger v sodelovanju z drugimi portali, mediji, spletnimi stranmi ali trgovinami so pravila nagradne igre v tem času v odgovornosti sodelujočega prirejevalca nagradne igre. Podjetje sodeluje samo s preverjenimi mediji, portali, spletnimi stranmi in trgovinami. V kolikor bi zasledili, da gre za kakršnekoli goljufije in neupravičeno prirejanje nagradne igre v imenu podjetja Čeč Miloš s.p., to sporočite na mail vrtnarija@cec.si in podjetje Čeč Miloš s.p. bo primerno ukrepalo. Vsako sodelovanje z drugimi organizatorji bo tudi javno objavljeno na pristojnih družabnih omrežjih.

 

Varovanje osebnih podatkov

 

Vsi podatki, pridobljeni ob naročanju, bodo uporabljeni izključno v namene naročanja izdelkov in ne bodo posredovani tretjim osebam ali uporabljeni v kakršne koli druge namene. Pri vsakem nakupu se upoštevajo vse veljavne zakonske obveznosti in priporočila slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov. Vsi osebni podatki pridobljeni preko spletne strani http:/www.cec.si bodo v celoti ostali v lasti podjetja Čeč Miloš s.p. in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov. Ravnanje z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bo potekalo v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Ponudnik je zavezan k maksimalni skrbi za zasebnost vseh podatkov, kljub temu pa opozarja, da so zlorabe možne. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Pravno obvestilo

 

znamka Vrtnarija Čeč oz. www.cec.si  in logotip sta v lasti podjetja Čeč Miloš s.p.

 

Pritožbe in spori

 

Za ponudbe, sprejeme ponudb in pogodbe se uporablja pravo Republike Slovenije. Vse morebitne spore bosta stranki najprej poskušali reševati s posvetovanjem in pogajanji v dobri veri in duhu medsebojnega razumevanja.  Pri tem se podjetje Čeč Miloš s.p. zavezuje vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova vrtnarija@cec.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka. Glavna prioriteta podjetja Čeč Miloš s.p. so zadovoljni kupci in kvaliteta blaga, zato se bo le to potrudilo morebitne spore rešiti sporazumno. 

Za vse spore, ki jih stranki ne bi mogli rešiti sporazumno, je pristojno okrajno sodišče v Postojni. 

VRTNARIJA

Vrtnarija Čeč 

Slavina 27A, Prestranek

Telefon: 040-350-256

              041-343-832

Email:  vrtnarija@cec.si

ODPIRALNI ČAS

Pon - Sob: 8.00 - 19.00
​​Nedelje in prazniki - zaprto

POMOČ

© Vrtnarija Čeč